El proper divendres 23 d’octubre a les 19:30h tindrà lloc al Conservatori Municipal de Música de Barcelona el tercer i darrer concert del IV cicle Con spirito de l’Associació Muzio Clementi de Barcelona, amb el següent programa:

Classicisme polièdric
Pilar Guarné, piano Collard & Collard, late Clementi, Londres 1847.

M. VON MARTINEZ (1744-1812)
Sonata en mi major
Allegro – Andante – Allegro

W. A. MOZART (1756-1791)
Fantasia en re menor, K. 397

W. A. MOZART & M. CLEMENTI
Deutsche Tänze & Monferrinas (selecció)

W. A. MOZART
Sonata en sib major, KV 570
Allegro – Adagio – Allegretto

M. CLEMENTI (1752-1832)
Sonata en re menor, op. 50-2
Allegro non troppo – Adagio – Allegro

Valorada com una intèrpret de profunda sensibilitat i ampli poder comunicatiu, Pilar Guarné ha estat convidada a tocar en reconegudes sales nacionals i internacionals com L’Auditori o el Palau de la Música de Barcelona, la Fundación Juan March de Madrid, el Théâtre de Beaulieu i la Salle Paderewski de Lausana, el Bâtiment des Forces Motrices de Ginebra, el Yehudi Menuhin Forum de Berna, el Palais des Congrès Dbayeh de Beirut o l’Ateneul Roman
de Bucarest.
“Dolçor i brillantor al programa. Els dits de la pianista flotaven com lluernes il·luminant a la recerca d’elevació”.
L’Orient le jour
“Va copsar amb claredat l’essència clàssica que emergeix de la composició. La lluminositat de la tonalitat es va irradiar amb unes sonoritats projectades amb elegància”.
Revista Musical Catalana
“Esplendor, bellesa clàssica i melòdica de les notes d’un piano, magistralment colpit per Pilar Guarné”.
Hora Nova